Piagam Pelanggan

1. Memastikan prasarana dan kemudahan latihan yang disediakan mendapat skor purata penilaian sekurang-kurangnya 4 pada skala 1-5 dalam penilaian kepuasan pelanggan.

2. Menyediakan sijil kelayakan kepada peserta yang telah memenuhi syarat program latihan sebaik saja tamat latihan.

3. Memberi respon kepada semua pertanyaan dan aduan rasmi dalam tempoh 7 hari bekerja mengikut prosedur yang ditetapkan.

4. Memastikan 10%  staf mencapai log latihan anjuran ILD selama 20 jam setahun.

5. Pemakluman keputusan permohonan latihan ke luar negara diberikan dalam tempoh tiga (3) hari selepas mesyuarat JI-PBSM.

6. Mengiklankan kursus yang dirancang sekurang-kurangnya satu (1) bulan sebelum kursus bermula.

 

 

 

 

 

Statistik Pelawat

836871
Hari Ini
Semalam
Bulan Ini
All days
269
194
7800
836871

You are here: Home ILD PERAK Piagam Pelanggan